Online fotoboek bekijken - Reisverslag uit Deurne, Nederland van Leontine Sanders - WaarBenJij.nu Online fotoboek bekijken - Reisverslag uit Deurne, Nederland van Leontine Sanders - WaarBenJij.nu

Online fotoboek bekijken

Door: Leontine

Blijf op de hoogte en volg Leontine

20 September 2019 | Nederland, Deurne

De foto's hebben al een aardige impressie van mijn reis gegeven.
Het foto boek doet dat nog meer. Ik hoop dat deze link te kopiëren is zodat het boek online bekeken kan worden.

Leontine

Ik ben Leontine Sanders. Leerkracht groep 1-2 aan bs Lambertus in Asten. Trotse moeder van 4 volwassen kinderen, 3 dochters en 1 zoon. Doordat zij nu op eigen benen staan ben ik in de gelegenheid om me vol overgave te geven aan de aan mij toevertrouwde kleuters. Als oud Klosser ligt mijn hart bij het jonge kind. De verwondering, bewondering, nieuwsgierigheid van kleuters maakt van elke dag dat ik met hen mag werken een feest. Twee en een half jaar geleden kreeg ik de kans om vrijwilligerswerk op een school in Uganda te doen, die kans heb ik met beide handen aangenomen en ik heb daar enorm fijne, leerzame weken gehad. Nu wacht mij een nieuwe uitdaging, ditmaal in India, waar ik onderwijsgerelateerde instellingen ga bezoeken samen met de vrijwilligers van SAC: Stichting Actie Calcutta.