Een update van de verslagen - Reisverslag uit Deurne, Nederland van Leontine Sanders - WaarBenJij.nu Een update van de verslagen - Reisverslag uit Deurne, Nederland van Leontine Sanders - WaarBenJij.nu

Een update van de verslagen

Door: Leontine

Blijf op de hoogte en volg Leontine

31 Maart 2019 | Nederland, Deurne

Alweer 2 weken terug en nu de rust genomen om alle verslagen eens zelf kritisch door te lezen en waar nodig was te corrigeren. De afgelopen weken heb ik gebruikt om op school bij te werken. Ik had me goed voorbereid en mijn planning lag klaar, maar onderwijs staat nooit stil, dus in het weekje dat ik in India was en de school op volle toeren draaide heb ik toch het een en ander gemist. De eerste week zat meteen bomvol vergaderingen en een studiedag. Tijd om 'rustig' te beginnen en al het beleefde een plekje te geven was er nauwelijks. Tegelijkertijd heb ik me volle bak gestort op het maken van het fotoboek. Het fotoboekprogramma, waar ik mee werk, had een aanbieding: tot 27 maart 2 boeken voor de prijs van 1. Daar ik heel graag een extra boek voor in de klas wilde was dit natuurlijk een uitgelezen kans. Wie ooit een digitaal fotoboek heeft gemaakt en dit geheel naar eigen idee wil doen, weet dat dit niet in een paar uur gepiept is. Ik heb het voor 27 maart gefikst! De albums waren keurig op tijd klaar én naar volle tevredenheid afgedrukt. Voor mij was het maken meteen een kans om al het gebeurde weer voor bij te laten komen en te ordenen. Wij willen ons verhaal zo graag aan iedereen vertellen en aan de hand van het fotoboek gaat dit nog beter. Nu het klaar is heb ik dus ook de tijd genomen om al mijn geschreven verslagen door te lezen en her en der de nodige correcties toe te passen. Je blijft juf, hè ;). Wij hebben enorm genoten van deze reis en het zien dat mijn blog al meer dan 2000 x bekeken is, geeft mij het gevoel dat ik redelijk goed in mijn missie, om anderen mee te laten genieten, geslaagd ben. Dus iedereen heel hartelijk dank voor alle moeite die jullie genomen hebben om mijn blog te lezen!


















  • 02 April 2019 - 18:03

    Bapke Adriaanse:

    Wat hebben jullie veel gezien en beleefd.
    Je zult je kindjes veel te vertellen hebben en zeker met een fotoboek zal dat heel boeiend voor ze zijn!
    Het was heel leuk om steeds je verslag te lezen!
    We hebben ervan genoten! En ook wij hopen je fotoboek te bekijken!
    Hartelijke groet, Aart en Bapke

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Leontine

Ik ben Leontine Sanders. Leerkracht groep 1-2 aan bs Lambertus in Asten. Trotse moeder van 4 volwassen kinderen, 3 dochters en 1 zoon. Doordat zij nu op eigen benen staan ben ik in de gelegenheid om me vol overgave te geven aan de aan mij toevertrouwde kleuters. Als oud Klosser ligt mijn hart bij het jonge kind. De verwondering, bewondering, nieuwsgierigheid van kleuters maakt van elke dag dat ik met hen mag werken een feest. Twee en een half jaar geleden kreeg ik de kans om vrijwilligerswerk op een school in Uganda te doen, die kans heb ik met beide handen aangenomen en ik heb daar enorm fijne, leerzame weken gehad. Nu wacht mij een nieuwe uitdaging, ditmaal in India, waar ik onderwijsgerelateerde instellingen ga bezoeken samen met de vrijwilligers van SAC: Stichting Actie Calcutta.

Actief sinds 24 Jan. 2019
Verslag gelezen: 499
Totaal aantal bezoekers 4310

Voorgaande reizen:

02 Maart 2019 - 17 Maart 2019

Met Stichting Actie Calcutta naar India

Landen bezocht: